270510

Ja herre gud! Man hinner ju inte med någon dator överhuvudtaget när man håller på och renoverar, för det första så tar det lång tid och för det andra så tar det all ens energi så man orkar ingenting efteråt. Men nu är jag här! :)

Ja, nu ska vi se.
I tisdags skulle vi ju ha varit på grillfest men det regnade och var kallt, så jag och Alex tog fram spontaniteten och gick ut på restaurang och sen gick vi på bio och det var mysigt :) Vi såg filmen Kick-ass och den var inte alls som jag trodde! Jag trodde att jag skulle få se en störtskön komedi och garva ihjäl mig (som jag och Alex har en förmåga att göra vad vi än tittar på!) men nä... det var ytterst få skratt i den här filmen. Jag vet inte ja, den hade sina ljusa stunder men totalt sett, nej.

Igår var vi hos Magnus och Linda för Magnus fyllde år. Vi spelade alfapet och älskling vann! Gud va han va stolt då, hihi. Innan vi åkte dit hade vi varit nere på stan och vem möter vi inte? Björnaldo! I egen hög person och det var... weired,, ja det är precis det rätta ordet. Det var bara skitkonstigt faktiskt.

Med det sagt så väntar frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0