200510

Asså, seriöst?!
Jag var inne på hm.com nyss för idag släpps ju deras nya kollektion fashion agains aids och det är sånna vrålsnygga plagg i den kollektionen! I alla fall så gick jag in där och när jag skulle klicka upp ett plagg så stod det att jag försökte komma till en kollektion som har upphört och inte längre gäller, hello? Wtf? Den släpps ju idag! Är de helt knäppa i huvudet eller?! Kanske har blivit nåt tekniskt fel så att det funkar sen, men va fan? Deras nya kollektioner säljer ju slut lika fort som man kan säga hej! Eller lika fort som man somnar om när man stängt av väckarklockan.

Typiskt. Det är ett halsband i kollektionen som jag är ready to kill for! Och ett par vrålsnygga mösntrade morotsbyxor! Och en skitsnygg lång klänning! Äh va fan, hela kollektionen är fantastisk.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0