050510

Idag skiner solen igen och träning står på schemat! En snabbis på stan också och möjlitgvis en fika. Bra kombination där! Träning + fika = Meningslös träning. Men va fan, who cares?

Gud jag vart så arg när jag såg vädret i morse!
Idag skiner solen, men det är kallt. I morgon ska det vara molningt och kallt och det ska regna, i övermorgon ska det regna, vara kallt och blåsa som fan! Varning för mycket blåst! Jippi! Jävla Vänern-vindar som blåser in över Karlstad. Nästa gång jag flyttar någonstans så ska det då fan inte vara nära till nån stor sjö eller ett gigantiskt hav, nej glöm det! Jag blir så less på allt bara! Varför, varför in i helvete kan det inte bli fint och varmt väder???!!! För när jag bodde i Ström ja då jävlar hade de hur jävla varmt som helst här redan i april! Det är orättvist och jag tror att det vilar en förbannelse över mig!

Nä. Jag ska fan flytta utomlands. Till ett land där det är soligt och varmt året om!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0