. . .

Idag blev det stan med Linda :) Och icke att forglomma! IKEA, bara sadar liksom, hihi!
Linda skulle kopa en tavelram och darfor stack vi till IKEA foratt kopa det. Det var kul att se tjejen igen, var ju sa lange sen ju!

Och i morse sa gjorde jag i ordning en helgskinka och mm! Fy satan vad god den vart! Alex alskade den och jag gjorde detsamma, den blev alldeles saftig och skitgod, mums! Sa det blev det till middag med potatis, kottbullar och brunsas :)

Alltsa, jag kanner att jag bara skriver om trakiga saker nu for tiden, men vad ska man skriva om liksom?
Ska jag skriva om Linnea och Jennifer? Nej, det klarar jag inte av for jag blir sa forbannad varje gang jag tanker pa det, det ar forjavligt! Ska jag kanske skriva om hur jag gick bet pa lotto i lordags da jag hade kant pa mig hela dagen att jag skulle vinna och kamma hem dromvinsten men bara lyckades fa tre ratt? Nej, da blir jag ocksa arg, tank allt roligt jag skulle kunna gora med 215 miljoner kronor! Och tank vad givmild jag skulle bli! :D Alla skulle tjana pa det, sa halla?! Give some money!
Eller nu vet jag! Jag skulle kunna skriva om alla gubbar och lador som Alex har staendes i koket bland alla mina fina grejer, fast nej. Da blir jag bara ocksa forbannad och det ar det ingen som tjanar nagonting pa sa jag tror jag skiter i det faktiskt.

The point is that I am out of words!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0