Sex and the city 2

Ikväll har jag varit och sett Sex and the city 2 med världens bästa skymaaan :) Ja, Anna var ju hennes riktiga namn då och gud vad jag har saknat henne! Har ju inte träffat henne på över ett år eller nåt!

Filmen blev jag totalt kär i, den var ju skitbra ju! Så jävla mycket bättre än den första filmen, fy fan vad jag garvade, konstant! Fast, det är ju bara sån jag är, haha! Men den var rolig! :D

När filmen började så var den skitcool. Carrie berättade om hur hon flyttade till New York 1986 och så fick man se en tillbakablick på hennes outfit och olala! The 80's! :D Underbara kläder ju! Haha! Men sen några minuter in i filmen blev den tråkig, seg, jobbig och jag täkte bara det - fan. Ännu en skitfilm, Men sen ni! Sen tog den vändning och blev så grymt jävla bra! :D

Och i slutet började jag böla som fan. Jo visst det var fint på filmen men det var inte därför jag grät. Jag grät för att låten True colors låg i bakgrunden och den låten spelade Disney när vi tog studenten och då kunde jag inte hålla mig. Haha, vilka minnen. Fina minnen :)

Nej, nu blir det mys med älsk framför tv:n :) Ont i huvudet har jag också. För mycket sol och för lite vatten, not a good combination.

Puss



Amazing things can happen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0