Nu får det fan vara nog!

Vet ni vad jag stör mig på?
Idioter som köper upp halva jävla lagret på H&M när de har sina specialkollektioner som The garden collektion och Fashion against aids kollektionen. Ja, grejen är den att jag stör mig på att de köper ett plagg i alla storlekar eller dubbelt upp i varje och sen säljer de det för det dubbla eller det trippla priset på Tradera. Det suger! Visst det är smart, jävligt smart, de får ju mer pengar men jag stör mig så in i helvete eftersom det var så mycket jag ville ha från aidskollektionen, men fick jag något? Nä. För kollektionen sålde slut på 0 och det är de jävla pengagalna traderajävlarnas jävla förbannade fel!

De kan dra åt helvete för nu är jag arg.

Ja, jag vill ha grejorna som ligger uppe på tradera nu, men va fan. Kunde jag köpt byxorna som jag vill ha för 199 kr den korta tid de fanns så vill jag väl inte betala 600 för dem nu! Det är ju galet ju!

Sen tycker jag faktiskt att H&M kan göra mer av varje plagg i deras kollektioner när de vet hur jävla eftertraktade de är. Jag vet att en kollektion är begränsad, men de skulle ju tjäna mer om de producerade mer av varje!

Jag ska ta mig fan skriva ett brev till H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0