Nationaldagen

Igår var det nationaldagen och det firades med skyttetävling på dagen och middag hos familjen på kvällen. Äntligen fick jag användning av några få av alla mina hundra SM-priser, jajemen! JSM Stockholm var priserna i färgerna gult och blått och igår nationaldagen, perfekt!

Haha, innan vi fick sätta oss och äta så stod vi alla runt köksbordet och sjöng nationalsången, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, det var en sån konstig situation! Men vi fick den genomförd, bra gjort Larssons + Alex :)

Och förresten!
Igår, alltså den 6/6, var det exakt tre år sen som jag var och badade och körde tån igenom en glasflaska och fick åka och sy fem stygn, i en liten förbannad tå! Det blödde som fan och var inte en särskilt rolig nationaldag :P och sköterskorna var sämst! De kunde inte ens linda ett bandage runt min fot utan fick göra om det tre gånger och sen när jag kom tillbaka till Sörgård så lindade Wewes mamma om det i alla fall (hon var också sköterska). Ni ser! Vilken jävla nationaldag :P Dagen efter slutade vi skolan och jag kunde inte gå på foten och jag kunde inte ha mina snygga klackar till min snygga klänning utan tvingades gå runt i fula flip-flops och just ja! Mina kompisar fick bära runt på mig för jag kunde inte gå, kul kul! HAHAHAHAHA!!! Vilka minnen.





Gult och blått ska det va! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0