Ett dilemma

Idag skiner solen och jag är så glad! ^^
Det är skitvarmt ute så jag funderar på vad man ska hitta på! Marieberg kanske? Massa bad, minigolf och beachvolleyboll, ja det låter ju inte helt fel vill jag lova! :)

Jag har ett dilemma.
Jag vet inte om jag ska stanna i Karlstad ikväll och vara med Alex (och antagligen festa) för han åker hem på fredag natt eller om jag ska åka hem ikväll med mamma och pappa som ska hit på studentfest för att i morgon se min lillasysters första skolavslutning. Hon missade ju sin förra året för att hon var i Ström när jag tog studenten och det får jag fortfarande höra att det var egoistiskt. Haha! Alltså, vara med älskling en sista dag som jag inte kommer se i stort sett på hela sommaren eller åka hem för att se min lillasysters skolavslutning? Till saken bör också tilläggas att jag måste hem i morgon villket fall som helst för jag har tävling på lördag.

Matilda vill ju så gärna att jag ska komma för hon har övat på sina sånger så länge.

Ja, det är inte lätt inte...
Jag får då fan alltid välja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillasyster går först, naturligtvis!

2010-06-10 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0