Mina älskade Shopaholicböcker

Nu har jag varit till Åmotsfors och skjutit in skott inför säsongen och på vägen dit så blev det en hel del läsande och nu vet jag inte vad jag ska göra längre! För nu, NU mina kära vänner har jag läst ut min älskade Shopaholic-serie och det svider i mig! Vad ska jag sitta och gotta mig mig med på alla buss och bilresor? Och vad ska jag sitta och fördröja tiden med när jag ligger i badet? Jag älskar de där böckerna! De får mig att skratta hysteriskt! Hon är ju så jävla cool Becky Brandon (född Bloomwood), så underbart jävla cool! Dom skriver så hela tiden i böckerna, Rebecka Brandon (född Bloomwood) ifall ni undrade alltså! ;)

Men egentligen så måste det finnas en bok till, det bara måste det!
Jag har ju läst fyra stycken: En shopaholics bekännelser - I New York - Säger ja - Får en syster. Men det borde ju verkligen finnas en till! Med tanke på hur sista boken slutade, hon är ju gravid! Ska jag inte få läsa något hysteriskt roligt om hennes graviditet och infall till att köpa massa till bebisen eller när hon får sug efter någonting som ett ton glas eller vad som helst! HALLÅ?! Fast å andra sidan kanske det inte är så roligt att läsa om hur folk blir mammor, men jag vet att Sophie Kinsella skulle skriva det sååå bra! Hon skulle skriva det med humor som skulle få mig att skratta rakt ut, mitt i en folksamling och vara så inne i boken att jag skulle märka att alla stirrade på mig först efter en minut eller nåt. Nä, jag får nog ta och skriva ett brev till henne, jag vill ha fortsättningen!

JAG VILL JAG VILL JAG VILL VILL VILL!!!!

Puss





Och en annan sak! Det här är nog ta mig fan de finaste bokomslagen jag vet!
Bara kolla på den tredje boken, vit och guld och bröllopstårta, åh!
Det är nästan så att jag vill läsa alla böckerna igen, fast jag började läsa dom i oktober/november, haha!






Kommentarer
Postat av: linda

haha din stackare! näh garderoben får du städa själv sörru ;-)

2010-04-01 @ 17:27:29
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0