Fixa och trixa i lägenheten

Idag har jag möblerat om i lägenheten, igen... och fasen så skönt!
Nu kan man gå in och ut på balkongen hur mycket man vill utan att vara rädd för att man ska slå i sitt känsliga lilla smalben i hörnet på den jävla tv-bänken.

Alex vet förstås ingenting om det här då han är på universitetet, men gud hjälpe mig när han kommer hem, han gillar inte förändringar påstår han, men av nån konstig anledning så blir han alltid lycklig över hur det slutar! Och han ska ju faktiskt vara glad att jag gjorde det när han var i skolan för då slapp han hjälpa till och se alla dammråttor under sängen (hjälp vad många det var, yuck!) och han slapp att släpa ner en massa saker i källaren (ja, det blir ju jobbigt att gå upp och ner upp och ner fem trappor med tunga saker och låsa och öppna och låsa igen och öppna igen, ja ni fattar) och han slapp slita häcken av sig genom att dra alla möblerna och lyfta alla tunga sakerna, nej, det här är ju bara positivt för honom ju! HA!

Men det blev skitsnyggt, gjorde rummet spegelvänt och vi har aldrig haft det såhät förut. Sängen har alltid stått på samma plats sen vi flyttade hit men nu jävlar är den flyttad! :)

Nu ska det bara införskaffas ett vitt överdrag till soffan och ett vitt överkast och så ska jag sy flera spetskuddar, sen är jag nog fit for fight inför sommaren 2010. ^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0