Älskade O.C

Åh vad jag saknar O.C, jag önskar att det kunde börja sända igen!
Okej, säsong fyra var en av de sämsta jag någonsin varit med om men det var ju för att en av huvudkaraktärerna dog, och det var bara stupid! Hon hade inte behövt och dött, hon skulle ju ändå åka iväg på en båt med sin pappa och då kunde hon ta kommit tillbaka i serien igen ifall hon hade ångrat sig, jag snackar såklart om Marissa spelad av Mischa Barton.

Jaja, jag saknar O.C och jag tycker att de kan sända de gamla säsongerna, för de är faktiskt riktigt riktigt bra coh amn får drömma sig bort till sol coh palmer och rikemansliv i California, dit ska jag en vacker dag!

Här är första avsnittet av första säsongen.
Jag älskar när Marissa och Ryan möts för första gången, så jävla sexig replik av Ryan! ;)

- Hey, who are you?
- Who ever you want me to be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0