Shopping på stan

Jag har shoppat, jag har shoppat, jag har shoppat, jag har shoppat! ^^
Ja, det har jag! Jag har handlat en så jävla underbar klänning på BIK BOK som jag ska ha på julafton! Helt otroligt! Jag har alltid tyckt att BIK BOK har så jävla tråkiga kläder förut, men den här säsongen har de varit riktigt jävla bra! Jag har handlat jättemycket där den här hösten, det gillas!
Den här klänningen asså, åh, den är röd och fin! Ville faktiskt ha en röd klänning på Julafton i år eftersom jag hade en svart förra året och så en svart två år innan det, emellan där hade jag en grå. Så i år ville jag satsa på en färg som man syns i och vad passar väl bättre då än röd? :)

Dessutom var klänningen jätteläcker till mitt mörka hår! ^^
Åh, de hade en sån jävla fin champagnefärgad klänning och en päls i nästan samma färg fast pälsen var en nyans mörkare, fatta vad snyggt att ha de matchande till varandra! Åh, jag vill ha! Men pälsen kostade 799:- och det känns inte så lockande just nu faktiskt... Men man kan ju önska sig av Tomten ;)

Handlade en massa annat idag också, bara julsaker! ^^ och en foundation och puder, men det glömmer vi. Julsakerna är på topplistan och jag visar bilder på min julblogg, när jag orkar lägga ut dom ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0