Fantastiska underbara människa

Det finns få av dem, få av dessa fantastiska människor som berör, med bara sin röst.
Det finns verkligen få av dem, men är det inte underbart när man hittar dem?
Då är det som att allt får liv igen, som att man kan andas igen, som att man ler, men inte visar det.
En av dessa fantastiska är Helen Sjöholm. Hon är otrolig. Jag kan inte ens beskriva med ord och jag vet inte om man måste ha musikkunskap för att förstå, (hoppas inte!) men hon berör, hon får mig att vilja skratta, gråta, skrika, hoppa, springa, gå, sova, sitta, flyga, hon får mig att vilja göra allt. För när jag bara lyssnar på henne så känns allt så rätt, och det känns som att jag kan göra allt jag vill.

Lyssna, bara lyssna...



Du måste finnas
Musikalen Kristina från Duvemåla



Gabriellas sång
Filmen Så som i himmelen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så kommer du hit innan du gifter dig och så får Heath, Edge och Matt lära oss surfa ordentligt, haha:D <3 Hoppas du och Alex Palex har det bra! Saknar er! x

2009-11-15 @ 23:22:04
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0