Valborg - Daa (K)night

Valborg var helt klart en av de roligaste kvällarna på väldigt väldigt länge, kan det bli annat när man har Amanda och Frida omkring sig? No way! ;)

Kvällen började med pizza på La marée, dock så var pizzan väldigt äcklig och jag var riktigt jävla avundsjuk på Viktor och Martina som satt och gottade sig i grekiska grillspett och Black and White, men jaja. Fick lite samtal hit och dit under middagen. Efter det cyklade Viktor och Alex iväg för att hämta en massa grejer, bland annat en massa chips och flera liter cola! Vi tjejer började trava över bron för att bosätta oss hos CarlNäsviken.

Party party!

Och partyt var igång!
Strax efter att vi kommit fram anländer de förlorade sönerna (Alex och Viktor) och vi börjar spela bussdriver, enbart för att supa ner de stackarna som aldrig spelat spelet förut, lyckads vi? Ja, om vi gjorde! :D
Men sen så ville jag ha tjejtime och däför gick vi ut och spelade fotboll, eller ja, spelade och spelade, vi trixade mest och jag måste säga att min bollförmåga var oerhört bra just ikväll! Frida och Amanda vart i alla fall helimpade, är inte lika säker på att Tilde var det, men ja, det är väl som det är!

Kvällen fortsatte med en massa drickande och sedan anlände vi till Näsvikens majbrasa och det var nog bland den mesigaste jag någonsin har sett i hela mitt liv! En lagom stor hög av skräp som skulle bli en brasa, men grejen var den att det bara brann mitt i brasan och det spred sig aldrig, jaja, det var ju faktiskt på Näsviken, det säger väl allt?

Världens knäppaste sak hände!

Det kom fram en kvinna till mig och Amanda som trodde att vi var kändisar. Vi berättade naturligtvis att vi hade satt upp musikalen Lejonkungen och hon var ju helimpad! Hon hade ju sett hur mycket det hade skrivits om den och hon ville ha filmen (ja, varför skulle hon inte?!) Vi stod och snackade med henne ett bra tag (vilket var skitroligt!) sen så var hon ju tvungen att föreviga det ögonblicket, när hon träffar kändisar och allt! Så då fotade hon sog själv med mig, Amanda och Frida. Hon ville ha våra autografer också, men hon hade inget papper..

Efter den konstiga men mycket roliga upplevelsen så gick vi tillbaka upp till Carls stuga och festade järnet! Ännu fler telefonsamtal strömmade in och sedan strömmade det även in mer folk där. Några av dem stötte på mig och jag tänkte hela tiden att de var patetiska. Alex gjorde i alla fall sitt och satte dem på plats (på sitt egna speciella sätt!) Det var bara på skämt dock och någonting som alla skrattade åt när de väl fattade det. :)

Vi fortsatte över bron när vi skulle hitta en efterfest, men då blev Carl lej och ville gå hem, då följde ju Frida med och sedan alla andra Näsvikenbor och då återstod det bara jag, Alex och Amanda. Jaha? Vad skulle vi göra nu då..? Jag ville festa ännu mer! Men vi hittade inget och därför begav vi oss hemåt istället.

Amanda möttes ju av en ganska så rolig upplevelse! ;)

Gööööörrolig kväll tjejer och killar! Bra jobbat!
I give us ten points! ;)

Amanda och Frida, vi måste fota!

Puss!

Kommentarer
Postat av: aaamanda!

vi måste fota, Röd bakgrund och ni svart/vita!:D:D Det var Grymt roligt, mitt första riktiga valborgsfirande!:D:D

2009-05-02 @ 02:13:44
URL: http://amandasundin.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu är där en tävling där du kan vinna 3500 kronor i presentkort i valfria butiker! Vem vill inte vinna det?!



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-02 @ 02:26:17
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0