A-a-amanda, A-a-amanda, ja, tiden stannar när du går förbi!

Vet ni en sak?
Nu när man är såhär på sluttampen till att stiga ut med den vita mössan och hålla i sitt kuvert med sina betyg, ja, det är då man tänker, ni vet på när man avslutar alla kurserna, när man går in i det klassrummet för sista gången, när man träffar en lärare för sista gången, när man känner den där lukten för sista gången, det är då man verkligen uppskattar allt man hade, och jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag kommer att sakna Strömsund och alla dess människor när jag flyttar!

Det finns en människa som jag kommer att sakna något gruvligt och det är Amanda, min lilla disneyprinsessa och chokladdrottning som har varit med vid de mest betydelsefulla ögonblicken under min tid här!

Tänk bara när hon var med och fotade mig när jag köpte min alldelses egna första tandkräm, eller varför inte när hon var med och jag delade med mig av hemligheten att jag var kär i Alex, eller varför ska jag inte ta och nämna det ögonblick då Alex dissade mig och hon gav mig en massa hjärtslag så att det skulle kännas bättre, BONK BONK BONK! Jag kan nämna det ögonblick när hon fotade mig för första gången och hon gjorde så att jag verkligen kände mig vacker och trygg inför kameran, jag måste även nämna när vi hade disneykväll och hon färgade mitt hår och missade en massa slingor (inte för att det gjorde något, hon gjorde för övrigt ett väldigt bra jobb genom att bara använda EN flaska färg till mitt långa och tjocka hår!) Disneykvällen följdes av en massa sång, en massa åååhh, en massa naaw ^^, en massa prat, en massa godsaker, åh ja, jag måste nämna att en av de mest betydelsefulla sakerna var på ölbrännbollen när hon klättrade in genom fönstret på sörgård, välte ut min öl, tog sig in som den mest osmidigaste människan jag nånsin sett och sen satt vi och pratade jättelänge! Det är dessa saker som BETYDER något.

Nej usch, jag kommer bli blödig om jag fortsätter såhär, men det har faktiskt Amanda lärt mig att det är okej att vara, så vad gör det om jag gråter en liten skvätt?



Den här bilden säger mer än tusen ord, men... jag nöjer mig för tillfället med
HELGALNA och UNDERBARA

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: amanda!

haha! åååh! vilken underbar bild! älsklingSlem! usch för att lämna dig, USCH FÖR ATT LÄMNA DIG! <3

2009-05-28 @ 22:55:42
URL: http://amandasundin.blogg.se/
Postat av: amanda!

EMELIE! jag har nyheter varmadrycken! we need to talk! xD

2009-05-29 @ 02:16:50
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0