HJÄLP! Någon som kan!

Jag håller på att bli galen av det här!
Jag hatar hur min blogg ser ut och jag vill ju ha den mer personlig med en egen design, men nu är det såhär, kära vänner, att jag inte fattar ett jävla skit av de där kodmallarna!
Jag vill ha en massa snygga foton och en massa snyggt, men jag vet inte hur man gör! Och det gör mig så jävla förbannad, för jag vill, vill, vill ha en snygg och stilfull blogg!

Är det någon som fattar de där kodmallarna som kan hjälpa mig? :)

För såhär kan jag inte ha det länge till, något måste göras!
Jag vet exakt hur jag vill att den ska se ut, men det krävs nog en "lärningskurs" för att jag ska fatta hur man fixar det, för nu är det bara en massa bokstäver och siffror och en massa tecken och ja, hur roligt är det att kolla igenom dom när man inte fattar något? Känner mig som en dum fem-åring som inte förstår dom, det kanske till och med är superlätt att fixa bloggen, alla gör det ju! (Har jag kanske för dålgt tålamod till att lära mig att ändra designen..?)

Slut på musikalvecka ett nu i alla fall. Thank you lord!
Veckan har varit skitjobbig! Hektisk, jobbig,rolig, tråkig, ledsam och känsloframkallande!
Men nu är den i alla fall över och som jag längtar till ikväll när jag får lägga mig i den varma och goa sängen och sova HUR LÄNGE JAG VILL i morgon! :) Åh.. kan redan känna när jag öppnar ögonen på morgonen och klockan är elva eller tolv, wonderful! ^^

Snart börjar "Ghost" på tv:n, åh.. underbara film!
Den är så romantisk och alldeles alldeles underbar och jag bara älskar att titta på Patrik Swayze, min lilla goding, eller ja.. han är fan så mycket snyggare i "Dirty dancing" of course! (Nu har han blivit en gammal gubbe och inte så mycket att titta på, i och för sig, men han var allt en riktig snygging på 80-talet)

Puss // Slem :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Emelie! Klicka in dej här : http://www.designadinblogg.se/2008/july/vad-ar-de-olika-koderna.html, scrolla ner på sidan, så står det vad alla delar i kodmallen på blogg.se betyder :) Det är jätteenkelt att ända en blogg, och allt finns att läsa om på designadinblogg.se, man måste bara ha lite tålamod och ge det lite tid ^-^

2009-03-13 @ 22:04:04
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0