...

Vet ni vad jag kom på när jag stod i kassan för att betala mina senaste inköp?

Att jag inte har köpt en vanlig t-shirt på över ETT HELT ÅR. Jo, det är sant!
Mycket har jag shoppat det senaste året, alldeles för mycket för min plånboks bästa, men av alla dessa tusen som jag har spenderat så har jag inte köpt en enda vanlig t-shirt, är inte det helt otroligt?
Istället har jag handlat klänningar, tunikor, byxor, väskor, halsband, örhängen, armband, SKOR!, koftor, ja, sånna saker. Jag måste erkänna att det är fan så mycket roligare att köpa en klänning eller ett par snygga klackar istället för att köpa en t-shirt, men nu när jag var i Karlstad sist så fick jag sýn på de där söta t-shirterna och då kunde jag inte låta bli, man behöver ju faktiskt "vanliga plagg" också, även om de inte är lika roliga som alla andra plagg jag har.



I morgon är det tävling i Arvika, wiii!

Jag tycker verkligen om Arvika, för att inte snacka om hur mycket jag tycker om deras dialekt! Den är verkligen i en klass för sig :) Ska i alla fall bli skönt att tävla nu igen, känns som att jag inte har gjort det på evigheter. Nu när jag tänker efter så var det en evighet sen, faktiskt!

Nej vet ni vad, nu ska jag och mamma ta och åka iväg på bilbingo och vinna pengar, MYCKET PENGAR! :D
Hoppas jag vinner några tusen så att jag kan shoppa till lägenheten och spendera hur mycket jag vill på "onödiga" saker (som Alex så fint kallar det) , som kuddar och bord, gardiner och massa massa inredning! Min lägenhet kommer bli så snygg så snygg, det ska jag se till!

Puss


Kommentarer
Postat av: aaamanda!

> ja du skulle ha vart stolt! nu har jag bakat inte bara minkladdkaksmuffins, utan också stora amerikanske äppelmuffins med crumble, halloncupcakes, Och rödlöks och potatisbröd! Du skulle vart här och haft picknick med oss imorrn ju!

2009-07-24 @ 23:18:32
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0