Shopping

Jag var ju som sagt och shoppade i Karlstad i lördags. OJ! Är det verkligen en hel vecka sen? Slarviga jag! Jag som lovade bilder så snabbt som möjligt, jaja, bättre sent än aldrig!
Det här är vad jag shoppade i alla fall: ( + en mintgrön tunika från Gina Tricot, trosor och bh:ar)



Hittade denna pärla som har blivit en av favoriterna som får bestiga hyllorna i min garderob. Åh, den är sååååå läcker!
Klänning från HM



Vit kofta från Gina Tricot
Gladiatorskor köpta i Stockholm.





Skitcoola byxor från VILA
Svart och vit randig body från Koola Anna



Parfymer blev det också!
Tiara med fräsch och fruktig sommardoft

Och min älskling som jag haft ända sedan den gavs ut, investerade i en ny nu då min gamla har tagit slut.
Christina Aguilera

Puss

Kommentarer
Postat av: Wera

Åhhhh!

Vet du att du är den enda av mina vänner som är lika galen i kläder, skor, accessoarer som jag är?

I miss ya!

2009-07-03 @ 21:02:48
URL: http://weragr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0