Kväll med Amanda

Kvällen ska tillbringas med Amanda och vi ska ha Disneymaraton!
Detta Disneymaraton har planerats i snart tre år, vilket betyder att det har planerats ända sedan jag flyttade hit ungefär, vilket betyder att det äntligen är dags nu!
Detta är en kväll man bara inte får missa!

Dessa filmer ska ses:
Pocahontas <3
Skönheten och Odjuret
Den lilla sjöjungfrun
Djungelboken
Aladdin

Åh, underbara UNDERBARA disney! <3

Jag älskar disney!
Fast jag kom att tänka på en sak häromdagen. Varför älskar vi alla disneyfilmer? Det är ju faktiskt sagor som redan finns och som de tecknar till, men ändå! Amanda hade världens bästa svar:
- De gör dem så söta och sätter in mer känslor än vad som kanske skall finnas där. (Helt rätt!)

Disney fångar verkligen allt på bild, alla röster, allting och jag bara älskar alla Sveriges sångerskor som lånar ut sina röster till disneykaraktärerna, för vet ni en sak? De sjunger fan så mycket bättre än vad de amerikanska gör, så de så!

Tjejkväll + Amanda + disney = Succékväll med massa massa sång och kärlek! ^^

Puss // Slem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0