Fotat med Amanda

Idag har jag fotat med världens bästa Amanda! ^^
Tanken var ju att temat skulle vara 80-tal, men ja, ingen av oss har levt på 80-talet och därför så kan jag ju inte direkt påstå att vi höll oss till temat. Det blev istället ruffsigt hår och skinnjacka för min del med mönstrade leggings till. (Men det funkade lika bra det)

Amanda är skitrolig när hon fotar!
Hon står på stolar, hon sitter ner på golvet, hon ligger ner på golvet, hon ligger upp och ner med kameran och hon är överallt, precis överallt, vilket jag älskar! Åh, människan är underbar när hon fotar! Dock så har jag inte riktigt förstått det där med att vara överallt när man fotar, men... Efter att vi tagit klart bilderna på mig så bytte vi roller. Amanda blev modell och jag blev fotograf! (Ja, skratta du!) Det var asaroligt!

Nu förstår jag varför Amanda flänger och far överallt på golvet när hon fotar. Dels för att det blir snyggare bilder och vinklar, (man kan "trolla" så att man får världens längsta ben!) och dels för att bilderna blir fan så mycket snyggare! Vet inte om jag är mycket till fotograf men det var fan så roligt i alla fall! :) Hoppas Amanda blev nöjd med bilderna jag tog på henne, för fan vad vi skrattade emellanåt när jag fotade. (Jag kan ju inte ha sett klok ut) Amanda försökte ju förklara att det inte är så bra att skratta när man ska fota, ja, det förstod jag ju faktiskt, men jag fortsatte nog skratta i alla fall! ;)

Åh, Amanda!
Jag hade jätteroligt idag! Jag vet inte vad det är, men jag känner mig alltid så vacker när du fotar mig! :)
Och jag blir alltid så lycklig när du fotar mig för det är så galet roligt! (Jag vill fota mer, some day!) Tihi.. ^^
Tack för en underbar dag! Och jag hoppas alla andra bilderna blev bra. :)

Puss // Slem :)




Kommentarer
Postat av: amanda!

det är alltid lika roligt att fota med dig Slem! ^^ och du var inte så pjåkig som fotograf heller;)

2009-04-03 @ 23:29:08
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0