As I Oasen

Japp!
Idag hade min klass, estettvåorna showen As I Oasen. =)
Det var en show där vi hade tagit material från ettan och tvåan som vi gjort och satt ihop till en show, och ja.. den blev, tro det eller ej, lyckad! =)

Vi öppnade starkt med Kärleksdansen som jag har gjort. =) (Väldigt STOLT faktiskt!) haha!
sen så bara rullade det på med en massa sketcher, musik, film och ännu mer dans!
Publiken älskade det i alla fall! eller ja, det såg ut som det, men man vet ju aldrig..

Och nu är jag JÄVLIGT trött!
I kroppen, i huvudet, i fötterna, överallt! Det sliter något grymt på en att göra sådana här shower, speciellt när vissa får göra ALLT och andra ingenting!
Usch.. jag vill sova, men min älskling är borta, han kommer snart, är iväg med gitarren till Carl som han ska låna när dom ska spela på studentbalen. =)

Jaja.. det var i alla fall roligt att göra den här showen och jag hoppas vi får göra fler!
Vilket vi sökert får, haha!

Puss och Kram // Emla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0