Klipp klipp

I morse när jag tittade mig i spegeln så var det nästan så att jag skrek rakt ut! Mitt hår behövde en rejäl klippning alltså! Då jag inte har någon tid bokad och egentligen inte har lust med det heller för den delen då jag bara vill klippa topparna så tog jag fram saxen och klippte topparna själv. Lite klurigt är det bak i håret men va fan? Jag sparar ju 500 spänn! Och hur nödvädnigt är det att lägga ut den summan på 2 cm? Nej du, icke!

Blev i alla fall nöjd, märker ingen större skillnad förutom att håret är lätt och flyger och inte ser sådär risigt och tungt ut och det gillas skarpt! Mitt hår är även i stort behov av en färgning, jag har tydligen glömt bort hur ljust mitt hår är egentligen så det ser ut som jag är blond i utväxten, och blond har jag då aldrig någonsin varit! Thank god för det, jag skulle se ut som en annans om jag var blond. "How do I look?" "Like a big, blond, pineapple" haha!

Men jag har ingen större lust att färga håret heller. Budgetvarianten gör att jag måste ha samma mörka hårfärg som jag har nu men det dyra alternativet gör att jag måste gå till en frisör för att få det lite ljusare brunt som jag vill ha det, men usch, det skulle kosta mig 700 spänn att färga mig hos frisören! Jävla diskriminering egentligen att jag måste betala 200 spänn mer än en med kort hår för att jag har långt hår, jävla snåljåpar! Det räcker väl med att jag lägger ut dryga 1200 spänn på er när det i sjäva verket knappt är värt 300! USCH!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0