It's a beautiful day!

Igår var en bra kväll, en riktigt bra kväll faktiskt!
Vi började förfesta hos Simon med tv-spel och Buzz - sport. Simon var ju lagom kaxig innan start så det var väl tur att han vann då, och jag var skitduktig! Jag var bra mycket bättre på sportfrågorna än när vi kör musik ^^ Vi korkade upp öl efter öl och hade det svinrooligt. Nån gång vid nio stack vi iväg till Sara Myrén, liten och klen, nej då, jag bara skoja, jag brukar kalla Alex det, de har ju samma efternamn! Haha! Hon fyllde år i alla fall och det var värsta party party. Efter många låtar av skitmusik satte jag på Dead ringer for love och då jävlar fick jag liv i dem alla! Vi dansade järnet och jävlar va roligt det var! :) Haha! Bäst av allt var när Simon immiterade stureplanare med gayton, ja vi höll på att skratta ihjäl oss! Fy fan så klockrent, jag kunde ju självklart inte hålla mig så jag hakade på och vi gjorde värsta showen, haha! :D

Massa snack på balkongen, massa dricka, massa dans, massa bra folk och taxi hem, ja visst, vi lyxade till det ^^

Idag vaknade jag bakis som fan och illamående uttav bara helvete, usch. Efter frukost, ytterligare tre timmars sömn, dusch och lunch så var jag pigg och tur var väl det för jag och Alex tog bussen till Hagfors, haha! Jag var så bakis så att vi fick ta en senare buss än vi planerat, men wtf. Här i Hagfors är det marknad så vi tog oss en sväng där och nu har jag varit ute och gjort säsongspremiären av 6,5 och 300 meter, love it :) Och bra gick det också!

Enda minuset med gårkvällen - jag glömde min kamera!

Nu vankas nygrillade hamburgare (hemmagjorda såklart!) och gott dricka i det underbara vädret! (vart kom det ifrån förresten?) Det är asvarmt och solen skiner! :)

Ha en bra kväll! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0