.

Idag har jag städat hela lägenheten och gjort i ordning med att inreda och så. Det blev riktigt bra! Inte alls som jag hade tänkt mig, tyvärr måste jag säga. Jag har många visoner och jag ser precis hur jag vill ha det men det var ju det där med att ha en fet plånbok också... Helst av allt vill jag ha shabby chic/romantisk lite lantlig stil nu till sommaren, ljust ljust ljust! Men det blir för mycket att införskaffa på en gång, så det får väl bli lite i taget. Nu är det i alla fall black&white i vardagsrummet och det är väl inte fy skam det heller men jag är så trött på svart!

Städningen och allt pågick i totalt sex timmar och då ska ni veta att jag inte dammsög för det gjorde vi igår, men det var en massa annat som tog fasligt långt tid, usch.

Men nu är det klart! Och jag är nöjd :) Det enda lilla, pyttelilla felet är att jag, som ni säkert redan har listat  ut av förra innlägget, inte har fått upp gardinbeslagen, vilket betyder att jag inte har några gardiner... Förutom det är det bra! :)

Och jag är helt slut... I fötterna, armarna, huvudet! Det tar mycket energi och ont i ryggen har jag som fan. Jag hatar min rygg! Men min älskling har ställt upp som frivillig massör, jag behövde inte ens be honom, så han ska ta bort alla knutar i den stackarn jag har till rygg ^^ tack gode gud... jag ser ut som en gammal kärring som jämrar sig för tillfället, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0