Dagens fynd!

Håll i er nu! Håll i er riktigt hårt för här kommer dagens fynd!
Är ni beredda? Lovar ni?

KYCKLINGFILÉ för 29,98:-! ASBILLLIGT!

Gud jag vart så lycklig eftersom jag lagar så mycket med kyckling och nu jävlar köpte vi massa, haha! Jag slår vad om att ni trodde att det var ett klädesplagg men icke! Mat ska det va! :D haha!

Idag har jag tränat nere på sats, ett riktigt bra gympass. Sen så har jag handlat (naturligtvis!) städat hela lägenheten, städat bort påsken! (haha! redan..?!) och ätit en hel vattenmelon, mmm! Jag älskar vattenmelon, så jävla gott! Nu håller jag på och lagar mat, yey, va roligt. Tråkig mat, Alex som valt och då blir det oftast pasta och korv, pasta och köttbullar, bla bla bla... Det sistnämnda står på listan idag men jag avancerar och tar mos till istället! Mycket godare!

Jag längtar till i morgon, då ska vi äta fläskfilé, ris och rosépepparsås ♥ Det är en va mina favoriträtter och bland det godaste jag vet! Mmm... Nej, nu väntar mat och sen Top Model och Svenska Hollywoodfruar ^^

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0