250510

Åh fy fan, det regnar, fy fan va tråkigt!
Ja, ikväll är det ju meningen att vi ska på grillkväll uppe på campus men lycka till med det ifall det är sånt här skitväder!

I morse slog det mig att det är den 25 maj, vilket betyder att det alldeles snart är juni och jag får panik. För det första så växlar vädret mellan högsommar och tidig vår, det vill säga 30 grader enda dagen, 9-10 grader den andra. Det suger och jag är så less på att behöva ha vinterjacka ena dagen och springa runt i gladiatorskor den andra. För det andra så åker Alex upp till Ström snart och han ska vara där hela sommaren och jobba, det suger kuk och jag vill inte att han ska åka. Jag kommer ha fullt upp med tävlingar, han kommer ha fullt upp med jobb så jag vettu fasen när jag ska peta in ett besök till Ström. Upp måste jag i alla fall, har inte varit där sen juli förra året which is crazy! Fan, det här blir tredje sommaren, tredje! Som vi inte kommer att ses någonting, och personligen tycker jag att det är på sommaren man ska vara med varandra för det finns ju tusen saker man kan göra! Och jag hatar vintern för att man måste vara innomhus typ hela tiden och det suger ännu fetare.

Nej, jag får panik över att det snart är juni och jag går inte ens i skolan längre! Haha! Galet. Trodde verkligen att man skulle komma över det där när man hade slutat skolan men tydligen inte. Stackars lyckliga satar som tar studenten säger jag bara. Det var en av de bästa och samtidigt värsta dagarna i hela mitt liv, ganska roligt om man tänker efter.

Nej!
Jag hoppas på bättre väder till ikväll så att det blir grillpartaj och nu ska jag går och fortsätta, har en plåt med bullar i ugnen, a little surprise for my darling :)

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0