120510

Igår var en av de sämsta speedwaymatcherna jag någonsin har sett i hela mitt liv. Förarna var okoncentrerade, de höll inte måttet alltså. Visst, det var jämnt fram till det 13 och 14 heatet då Lejonen drog iväg, men det var aldrig spännande. Det var en tråkig match. Ljudet glappade hela tiden och fan vad irriterad jag var. Hur jävla svårt kan det vara att fixa det jävla ljudet?! Hade Viktor varit här hade han säkert fixat det på nolltid. Sen så har de en ny ledning, så allt är nytt för dem och det var kaos när vi kom dit och skulle hämta våra grejor igår, ha! Vilket skämt.

Idag åker jag hem till Karlstad igen i alla fall.
Skulle ha tagit åttabussen men tror ni inte på fan att jag missar den?! Och jag är arg för jag ville ta den för den tar bara drygt en timme hem till mig och den andra som åker den förbannade långa vägen tar två! Nej usch.
Tävlingen i Ekshärad är inställd till helgen också, great, jag som har tränat som en tok! Men på söndag ska jag till Edsbjörke och skjuta 6,5! :D (som jag inte har tränat...) haha! Det löser sig, det gör det alltid :)

Frukost väntar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0