På semester

Hej alla glada!
Jag är i Hagfors och vilar upp mig och bloggar från brorsans minidator och det är mycket svårare än man tror att skriva på en sån liten dator!

Helgen har varit bra hittills :)
Igår var jag på tävling i Filipstad och det glädjer mig att säga att det var min teori om geväret som stämde till 100 %. Igår sköt jag bättre än jag gjort på hela den här säsongen och kanske till och med förra. Jag var jättenöjd med de första fyra tavlorna men de två sista blev riktigt dåliga. Vad hände? Jo, jag hade träningsvärk i armarna som fan efter afron i torsdags ochdå kanske ni undrar varför jag dansar afro om jag får träningsvärk av det och då kan jag meddela er att jag aldrig någonsin fått träningsvärk i armarna av afron ni skulle sett passet i torsdags, galet!
Så mina armar bara skakade där på slutet.. Men slutresultatet blev ändå bra men jag var arg för att det kunde gått så jävla mycket bättre om mina armar hade orkat.

Sen har vi tittat på Wallander - dödsängeln. Riktigt bra och riktigt sjuk! Men se den :)
Och Luftslottet som sprängdes, har sett den förut, men den är ju så jävla bra.
Sen har vi sett Bröllopsfotografen, me den var inte alls så bra som jag trodde. Jag trodde det var en komedi men icke.

Vi har spelat Alfapet också och nu ska vi spela Yatzy :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0