Klipp klipp klipp

Och just ja!
Igår tvingade Alex mig att klippa hans hår, och det är inte det att jag har något emot att klippa folk, jag älskar det! Det är så roligt att ha fria händer i någons hår och bara klippa och klippa och se hur nöjda de blir. Har ju klippt mamma förut och när hon kom till frisören många veckor efter det så frågade hennes frisör vem det var som hade klippt henne så fint, eftersom hon visste att det inte var hon själv. - Men gud vad snygg i håret du var nu Ulrika, vem är det som har klippt dig?

Där ser ni! Vilket beröm va! Det är inte dåligt betyg från någon som varit frisör i över 25 år ^^
Jag borde ha blivit frisör, det var min dröm när jag var liten, men sen vettu fasen vad som hände?

Jo jag sa att jag inte har nåt emot att klippa folk, men killar, det är så svårt att klippa dom, för deras hår står överallt! De har ingen mittbena, bara ett jävla rufs och virvlar, usch ja, jag tycker inte om det, men det blev bra och Alex blev jättenöjd så då är jag nöjd :)

Förövrigt så älskar han mina glasögon och vägrar att ta av sig dom!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0