Kiss kiss bang bang

Vaknade med tuppen och har flängt över hela Karlstad idag.
Efter mina ärenden så åkte jag ut till Bergvik och roade mig i nån timme, det var så länge sen jag var där så det var lika bra, och nu sitter jag och väntar på älsk, han kommer hem från sin praktik snart! När som helst! ^^

Fan va skönt det ska bli att ha honom i lägenheten igen, det blir så tyst utan honom och tomt, för tomt, men om bara dryga tjugo minuter kliver han innanför dörren, wiihoo! ^^

Skulle baka foccaciabröd också och började med allt tills jag skulle hälla i mjölet och insåg att jag inte hade tillräckligt, och det var faktiskt på tok för kallt för att gå ut en vända till så jag sket totalt i det, jävla skit, jag som längtade så! Jag kunde i och för sig ha gått till någon av grannarna och lånat, men gud så förargligt, man ser dom aldrig och jag har bara pratat med gubben på 70 år som bor där nere, så nej, det sket jag också i.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0