Jag skrattar nästan ihjäl mig här!

Hahahahaha!!!
Jah hittade precis mina underbara balskor och jag har inte haft på mig dem sen balen som var den 8/6-09 och vet ni? Jag känner fortfarande smärtan när jag sätter på mig dem!

Jag har aldrig någonsin haft så jävla ont i fötterna i hela mitt liv som jag hade de sista timmarna under balen!
Och jag plågade mig och plågade mig de sista timmarna, fast allt var underbart helt klart! Förutom skobiten... Men skit samma, det var hur kul som helst och en oförglömlig kväll så det gör inget att jag inte kunde gå på tå på tre veckor eller att jag fortfarande inte kan använda skorna för att jag påminns om hur jävla ont det gjorde, men det ska vi trotsa snart! Snart är det sommar jag och jag tänker definitivt använda mina gorgeus shoes!

Men lite roligt är det, såhär nio månader efteråt, åh herre gud! Är det NIO MÅNADER sen vi tog studenten?! Vart in i helvete tog tiden vägen?! Gud, jag blir ju nästan mörkrädd...

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

men lilla stumpan då, jag ska vara på uni vid 10, så kommer du runt 9 kan du skriva ut här! men annars tror jag man kan skriva ut på biblioteket för några kronor :-)

2010-03-15 @ 20:43:58
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: Linda

på tal om skor som gör ont, bestämmer du dig för att använda dom igen finns det en bedövningssalva att köpa på apoteket, har jag hört ;-)

2010-03-15 @ 21:18:35
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: frida

du emelie., du hade iallafall PÅ dej skorna hela kvällen. ja pallade inte ens det. varför är det så cp-svårt o hitta skor som är snygga OCH sköna? daah! o jaa, "böt" haha! grymt styggt ord btw!

2010-03-16 @ 00:12:47
URL: http://fridahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0