God morgon

Idag är en tråkig idag för idag är det molnigt och inte alls så varmt och underbart som det har varit i tre veckor, typiskt. Ska i alla fall ner på stan idag och köpa födesledagspresent till lillasyster, hon fyller nämligen hela åtta år näsa vecka, hualigen vad fort tiden gick! Sen måste jag och älsk till stub också och fixa med lägenheten och sen ikväll blir det skytte för min del. Hade velat satsa också men jag tror inte att jag hinner det faktiskt...

Fast helst av allt hade jag velat stanna inne hela dagen, det är så jävla kallt och inte fan har jag någon lust att gå ut i skitvädret som är och använda vinterjackorna! Nej du! Här är det vår, det borde i alla fall vara vår, det är ju för fan nästan slutet av mars! Mars! Men tur som fan är väl att jag inte bor i Ström fortfarande för då jävlar hade jag inte fått någon vår förrän i maj, om ens det. Det snöade ju faktiskt på min baldag, det snöade den åttonde juni, sjukt! Sjukt!

Nej, nu vankas frukost :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0