God morgon alla glada

Man kan ju fråga sig vad fan jag gör uppe vid den här tiden då jag varken jobbar eller pluggar?
Ja, det är en bra fråga utan svar. Alex gick upp, syskonen nere vad högljudda och likaså min pappa innan han drog iväg på jobbet strax före klockan sju. Sen är det ju ljuset som bländar en, och så kom katten och ville ha en sängplats, så nej, ingenting var bra längre och fast jag var dödstrött så klev jag upp för jag tänkte:

"Kliver jag upp nu så hinner jag se fler Desperate housewivesavsnitt" ^^

Så, god morgon alla glada!
Här vankas intriger i den gråa marsdagen. Och idag är det den 11 mars, vllket betyder att jag och älsk har varit tillsammans i två år och fem månader, bara en tanke som slog mig nu, men jag måste erkänna att det blir svårare och svårare att hålla reda på alla månader, förut hade man stenkoll! Nu är det liksom bara go with the flow.

I like it.

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0