Ganska lättroad - jo men visst

Hahaha! Jag tittade precis på Svenska Hollywoodfruar och i det här avsnittet så kom Marias mamma från Sveirge och hälsade på och jag har aldrig varit med om maken! De pratar EXAKT likadant. De låter EXAKT likadant, hur jävla roligt är inte det?!

Jaja, jag vet, jag roar mig med vad som helst nu, men man blir ganska lättroad när man bara har isg själv som sällskap, testa själv! Gud, jag skulle aldrig kunna leva ensam, jag skulle bli galen ju!

Nej, i morgon är det jag som tar mig ett snack med Linda och försöker få över henne på vår tjejkväll vi skulle haft förra veckan egentligen, om hon inte är upptagen i och för sig. Människan har en tendens till att vara det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0