/

Det blev seeeen middag idag. Åt lasagnette klockan 20:50, yey. Men jag var i skyttehallen och sen handlade jag och sen lagade jag mat så det kan lätt bli så, helvete vad hungrig jag var.

Jag är i alla fall glad!
Skyttet med Felix gick jättebra idag och det kändes kanon! Och det är positivt, mycket positivt faktiskt för det känns som om det kommer att gå bra till helgen, om jag bara gör som vanligt så är det klart att det gör det. Men det känns så skönt att geväret funkar som det ska igen, äntligen säger jag! Äntligen!

Fast med varje ros kommer det ris och det är att jag har ont i ryggen, i min muskel som inte alls är bekväm att ha ont i, uschameja. Det gör inte så ont när jag skjuter (än så länge i alla fall) men efteråt, god! Give me some painkillers! Efteråt gör det förbannat ont så jag får be Alex vara min massör de närmsta dagarna.

I morgon blir det mer skytte och möjlitvis stan, det var något jag skulle göra som jag totalt har glömt bort nu, det blir så, jag har så mycket att tänka på! Dessutom måste jag upp 07:00 i morgon och ringa besiktningsmannen om nya tapeter som det står i protokollet att vi SKA FÅ. Så fan om de nekar oss det! Vi ska faktiskt få nya i både köket och vardagsrummet, det står det klart och tydligt på vårt fina, rosa papper, thank god för det!

Puss


Me and Felix in action ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

YIHAA!!!!

Gud va gött me nya tapeter. I LIKE:)

2010-03-19 @ 07:26:40
Postat av: Linda

ARHRHRGHRGHRGHRGH!!!!!!!!!!! OOOOOOOMMMMMMMMGGGGGGG EMELIEE!!!!!! EN AV SVERIGES STÖRSTA BLOGGAREN KOMMENTERADE ETT AV MINA INLÄGG!!! JAG ÄGER APA!!!!!!!!!!!...........ja jag är lite glad alltså.

2010-03-20 @ 22:06:36
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0