En hälsning från andra sidan jordklotet

Är precis hemkommen från stan och jag hittade en födelsedagspresent åt Matilda :) En skitsnygg blus i färgen nude, är det inte typiskt! Man hittar det man själv vill ha till sin lillasyster, hade det funnits större storlekar skulle jag fan ha köpt den till mig själv, den var skitsnygg, verkligen! Sen fick det bli ett par snygga leggings till också, skitsnyggt tillsammans och jag hoppas verkligen hon blir glad för det :)

Fixade även med lägenheten och så blev det en fika med älsk på Espressohouse. Åh, jag älskar deras Manhattan brownies, så jävla goooood! Jag önskar jag kunde lista ut receptet, men nja.. lite krångligt.

Och vet ni vad som hände när jag klev innanför dörren?!
Jag hade fått ett vykort från Disney! :D Gud jag blev så glad att veta att hon faktiskt lever där borta i Ghana, en lättnad må jag säga! Hon hade det bra i 45 graders värme, lyllos. Fatta vad brun hon kommer vara när hon kommer hem i maj! Tre månader i 45 grader, oboy! Jag längtar tills hon kommer hem så det kan bli tårkalas ^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0