Daylight, I must wait for the sunrise

Jag har musikalabstinens! Jag andas musikal för tillfället. Sitter här i lägenheten och sjunger och spelar piano och det är underbart, god I love it. Memory från Cats är så jävla mäktig, power asså, power! Gud jag ryser bara jag tänker på det, det är en härlig känsla.

Och vet ni vad det bästa är?
Orginalet av musikalen Mamma mia kommer till Karlstad på min födelsedag så då ska banne mig jag vara på plats! Amanda var och såg den i somras och hon sa att det var det värsta hon hört, love it. Den är på engelska och det kommer vara såååå underbart! Jag längtar! Och hallå? Det är min födelsedag, how great isn't that? ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0