CHIC

Det här är min favorittidning och jag köper varje nummer, varje. Missar jag ett enda blir det som ett tomt hål inom mig, så nej, det går absolut inte för sig! Sen så är det stora +:et att den bara kostar 25 kronor :)

Har precis avslutat det senaste numret, som dock inte är det på bilden.
Du som har kroppskomplex och vill dölja din kropp med hemska kläder, köp den!
Du kommer lära dig ett och annat som gör att du vill visa det du har :) Såhär i efterhand känner jag att numret inte gav mig det det brukar eftersom jag inte har några kroppskomplex. Skulle väl vara att jag önskar att jag hade längre ben, modellben, men det kan man fuska till sig med klackar och byxor med hög midja, enkelt. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0