Bye bye

Om två timmar ungefär lämnar jag Hagfors och sticker tillbaka till Karlstad :)
Ska bli skönt att komma hem faktiskt, även om det känns lite vemodigt, man hade ju börjat göra sig hemastadd här ju :) Men nu ska jag hem och njuta av helgen, måste gå och handla direkt jag kommer hem också, yey. Vuxenbekymmer!

Äsch, man ska inte klaga, kunde ju vara mycket värre. Tur är väl i alla fall att lägenheten är tipp topp och att jag slipper städa! Men åh! Nu måste jag ju börja tänka på vad vi ska äta, det är jobbigt. Tror du mig inte? Försök lista ut vad du ska äta varje dag i flera månader och variera dig, lycka till säger jag! Om du inte fått psykbryt inom loppet av en månad ska jag med en ära ge dig en medalj.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, kja förfan mat är helt jävla omöjligt! här blir det tortillas ikväll.

2010-03-12 @ 13:19:53
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0