VIP-shopping i morgon ^^

I morgon ska jag på VIP-morogn på HM och det ska bli hur jävla roligt som helst!
De kommer bjuda på frukost, förhoppningsvis god frukost eftersom antalet platser är begränsade och så får vi 20% rabatt, yey! Och än har ni inte hört det värsta! VIP-shoppingen är mellan 07:30 och 09:30! Haha! Jag kommer vara inne på HM och shoppa halvåtta på morgonen xD Hur ofta händer det? Nä just det, det är ju därför som det är sååååå coolt! :D

Men fy fan för att kliva upp så tidigt.
Idag klev jag upp strax efter sju för att ringa en jävla skitgubbe och i morgon lär jag ju få gå upp ÄNNU tidigare då jag faktiskt måste göra mig i ordning och vara klar till sju! Nej dra åt helskåtta! Men det kommer bli roligt så det går nog bra ^^

Sen är det ju VIP-dag i karlstad hela dagen i mitt i city, men det känns inte lika speciellt eftersom alla kan gå dit då, eller hur? Men vi får hoppas på att det är rabatter hela dagen i alla fall ^^

Älsk och jag har precis varit på restaurang och ätit, ja, vi unnade oss lite vardagslyx, det var vi värda! Alex var värd det för att han har pluggat som en tok i flera dagar och gått på helspänn och jag var värd det bara för att jag är jag! Nä då, jag bara skoja, jag var värd det för att jag har storstädat hela jävla dagen! Det har aldrig varit så rent i lägenheten skulle jag gissa på!

Nej, nu ska jag och min älskling sjunga och spela gitarr tillsammans, det var evigheter sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0