Vårstädning

Idag har jag minsann varit duktig och det är ingen som kan eller ska påstå något annat!
Jag sket totalt i stan och städade ute på balkongen och gjorde fint, ställde ut möbler och växter och ljus och gjorde så fint så fint. Vår balkong fungerade mer eller mindre som en soptipp under hösten och vintern så ni kan ju tänka er hur det såg ut!

Det låg papperspåsar och plastpåsar överallt, massa massa gammal reklam, plastlådor, burkar, flaksor, glas överallt, och tänk er att det har varit snö ovanpå allt det där också så det var alldeles fuktigt och äckligt. Jag kan i alla fall säga att jag lärde mig en läxa och kommer aldrig någonsin använda balkongen som en soptunna igen, no way!

Är i alla fall skitnöjd med resultatet och när jag var färdig satt jag och njöt av solen och fick mig lite bränna och gottade mig med glass, det var mumma det! Hoppas det är lika fint och varmt i morgon och jag hoppas att det kan sluta blåsa för då sanckar vi riktigt sommarhetta! Men jag tror det skulle vara 50/50 mellan sol och regn i morgon, tyvärr... Men det kan ju ändra sig! HOPPAS! ^^

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0