Dagens outfit

Nu har jag tvättat och lagat mat, blev en riktigt god rätt som jag lagade för andra gången, men för älsk var det första gången att sätta tänderna i det och han fullkomligt älskade det! Han sa: Mmm... Hela tiden, konstant! Då vart jag glad ^^ Kanske inte var så konstigt att han älskade maten då det var hans favoritingredienser med ;) Det blev kyckling kryddat i färsk vitlök, oregano, salt och peppar kokat i grädde, sen har man bandpasta till och så toppar man med fetaost och tomat, man kan blanda i dem båda två och koka tillsammans med grädden och jag brukar köra 50/50, det får en skön kontrast :)

Här är vad jag hade på mig idag :)
Jag tycker det är riktigt roligt att visa upp sina dagars outfit, det tycker jag alla borde göra! Då skulle man kunna få stilinspiration från allt och alla och det vill vi väl? ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmmm, recept??

2010-04-13 @ 20:59:41
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: Linda

gud va gott! det ska jag göra till helgen

2010-04-14 @ 13:28:10
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0