Bergvik och paket från HM

Idag har jag och älsk varit ute vid Bergvik köpcentrum.
Jag hade ingen som helst lust att gå ut överhuvudtaget idag, hade tänkt sitta ute på balkongen i solen och plugga lite, men i mitt horoskop stod det att jag skulle göra något aktivt med min partner, men trots det hade jag ingen lust. Men Alex kunde inte ta emot ett nej, för han ville verkligen dit ut, så jag hängde med. Och tänk, han handlade KLÄDER till sig själv! Jag blev alldeles chockad!

Han köpte sig en tunn kofta som är perfekt nu till sommarens sena kvällar och så matade jag på honom ett par nya solglasögon då hans gamla har blivit lite sneda. Han var verkligen skitsnygg i båda och jag har kommit på att det är mycket roligare att shoppa till Alex än mig själv, eller att jag shoppar till mig själv när någon annan betalar :D HAHAHAHAHA!!! Ja, det var ju inte så mycket Alex fick med sig idag men heter man Alexander Myrén så var ju det där näst intill guldstämplat. Ute vid bergvik så bjöd han mig på lunch också, thaibuffé, njami! Man får ta hur mycket man vill och det gillas! :D

Och idag fyndade vi tvättmedel till det kanonbra pris, 15:-, och det var ariel, det gillas skarpt!

Och när jag kom hem hade jag fått paket från HM så det blev en tripp ner till rud centrum och jag vart så glad när det var min döläckra jumpsuit i leopardmönster, fan så mycket snyggare i verkligheten än på bilden! Visste jag väl! HA! Och så var det två spetslinnen, ett svart och ett vitt och så var det en puderrosa klänning och jag älskade alla plaggen. Beställde detta för evigheternas evigheter sen men det spelar väl ingen större roll om det kom nu eller för tre månader sen, kan ju ändå inte använda det förrän i varmare grader och dom är på intågande så snart blir det premiär för de nya kläderna, yey! ^^

Kan ta bilder och visa i morgon, kanske.
Jag ska aldrig lova något för jag håller sällan vad jag lovar, dålig egenskap Larsson, dålig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0