220410

Idag skiner solen, yey! ^^
Fast det gör den i och för sig alltid såhär tidigt på morgonen och sen framåt elva så försvinner den, så jag får vänta med spänning och se hur det går! Vill ju så gärna ha den kvar ju... Hoppas kan man ju alltid! Fast det blåser ute, så inte fan kan det vara varmt ute och det suger för jag vill använda alla mina snygga sommarkläder! Men igår var det ju bara fyra grader här så då vart det ulljackan som kom på igen, ja inte fan kan man städa bort dem för då blir det väl svinkallt här igen. Drygt.

Nej, ska ner på stan sen och så får vi se om jag tar bussen till Hagfors, om inte så är det för att det är kallt ute och då är det nästan meningslöst för man fryser så mycket om handen så att man till slut inte känner att man trycker av skottet, förresten är det inte bara handen utan hela kroppen som skakar som en vibrator! Jag skulle ju behöva träna, det behöver vi alla (utom Joel, jävla turunge!) men jag tänkte att jag kanske kunde åka till Hagfors på söndag och vara där och träna söndag, måndag, tisdag. Kanske skulle funka bra det, ja, jag får ta mig en funderare på det här! Fan att man alltid ska ha beslutsångest!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0