130410

Bank bonk bank bonk bank bonk, gud vad jag har ont i huvudet! Det är som en jävla hammare som bankar inne i skallen och jag står inte ut snart, usch!

Idag har jag varit nere på sats och tränat så in i helvete. Benen, magen och ryggen stod på schemat och ni ska veta att det blev riktigt jävla mycket ben, fan vad skönt det känns nu i efterhand! :) Efteråt kände jag mig så nöjd och att jag förtjänade en glass i det fina vädret så det fick bli en liten en och när jag väntade på bussen hem kom det fram en gubbe från vänsterpartiet till mig och älsk och pratade på en massa. Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om politik, jag har aldrig varit intresserad och jag tycker att de alla säger samma sak, på fullaste allvar.

Nej ni, nu ska jag tvätta och sen ska jag laga en underbar middag till mig coh min man :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0