Lördag den 26/9-09

Igår var jag på bio minsann :)
Jag var och såg "Flickan som lekte med elden" och vet ni? Den var faktiskt bra! Jag vet inte riktigt om jag tycker att den var lika bra som den första filmen "Män som hatar kvinnor", det var antagligen för att man aldrig kom ikapp den där känslan, den där spännande ni vet. Men jag bara måste säga att jag älskar, ÄLSKAR Noomi Rapace!

Det var så jävla bra i slutet och det gör ont att inte kunna skriva om det här (jag vill ju inte avslöja något för er som inte sett) men FAN va bra hon spelade! Och FAN vilken gåshud jag fick över hennes skådespeleri! Det var enastående, man kände det, det var äkta, äkta! De ni! Det är det fan inte många som lyckas med ska jag be att få tala om för er. Det är sällan en skådespelerska eller skådespelare får allt att kännas så äkta, när man känner allt de vill att man ska känna. Smärtan, ilskan, aggresiviteten, sorgen, allt!

GOD I LOVE HER!

Hon gör den där rollen som Lisbeth Salander så förbannat jävla bra! Och hade jag filmerna skulle jag se dem om och om igen för att hon spelar något så otroligt jävla bra!


Efter bion gick vi ut på Score igen :)
Tog några öl, spelade lite biljard och jag måste säga att jag var bäst den här veckan också! De var lika dåliga som förra veckan, too bad boys! ;)

Kvällen var bra :) Den var rolig!
Och det var länge sen jag skrattade så mycket, så det var ett + i kanten ^^

Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0