Desperate Housewives

Jag har fastnat för Desperate Housewives!
Jag har aldrig sett det förut, anledningen?
Jo, det var ju så att jag missade den första säsongen, och sen fick jag ju höra hur bra det var! (Enligt alla andra) MEN, hur roligt känns det egentligen att dyka sig in i en serie när man missat en hel säsong? Nej, så jag struntade totalt i den serien och fortsatte med mitt liv.

I dagens läge studerar jag vid Karlstad Universitet och har blivit kompis med tre helcoola tjejer, Linda, Natalie och Gabriela. Nu är det ju såhär att både Linda och Natalie är helt besatta av Depserate Housewives och snälla som vi är, så ville vi göra varandras filmsortiment lite bredare, vilket resulterade i att jag lånade första och andra säsongen av Desperate Housewives. Satte på första avsnittet i fredags och jag tittade på sex stycken i rad, sen kom jag på att jag hade en massa att göra så jag var tvungen att slita mig, men det var svårt! Och hela tiden medan jag utförde mina sysslor så kunde jag knappt bärga mig tills jag fick sätta mig i min soffa, dra över filten över mina ben och sätta på ett avsnitt för att få reda på hur det ska gå för alla!

Nu har jag tittat klart på säsong ett och jag skulle helst av allt vilja börja på sösong två, nu!
Men.. jag sparar nog det tills på söndag eftersom jag ska bort nu ett tag. Ska hem i morgon för att träna och sen på fredag åker jag till Eskilstuna för att skjuta elitseriefinal på lördag och om jag längtar!

Baconfrukost <3

Kanske ska jag ta och starta ett avsnitt av den andra säsongen i alla fall..?
Eller ska jag verkligen orka hålla mig ÄNDA TILLS PÅ SÖNDAG..?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0