UKM

Ikväll har jag och min sambo, Linda och hennes sambo varit iväg och kikat på UKM :)
Ja, det överträffade ju inte riktigt mina förväntningar om jag säger så, men den lille trollkarlen var grym! GRYM! Hampus hette han visst och han trollade en massa, han var så söt och charmig så om jag hade barn som skulle ha barnkalas så skulle jag ha hyrt in honom till deras kalas! ^^

Det var i alla fall jätteroligt att få träffa Magnus, jag har aldrig gjort det tidigare och det var säkert lika roligt för Linda att få träffa Alex.
Alex och Magnus gick ihop som korven med brödet, som musen med osten, ja, de snackade musik och de bestämde, eller jag tror det i alla fall, att Alex skulle vara med och spela gitarr i deras nya band, det var något sånt. Så nu är älskling glad över att äntligen få dra till sina kunskaper i ett nytt band och skriva en massa massa musik! :)

Jag och Linda hade så jävla roligt ikväll!
Det var så roligta att se på alla fjortisar som var där och de smittade av sig så jag och Linda ställde oss och snackade så jävla överdrivet löjligt till slut och bara fjantade oss, BARA FÖR ATT LIKSOM!!!

Och Calle var jätterolig som konferencier! :D
Micken ramlade ner "Oj då, nu slakar den" HAHAHAHAHAHA!!!! Nästa som skulle sjunga "Ja, nu är den i alla fall styv igen" HAHAHAHAHAHAHA!!!! När han hade sjungit färdigt : "Ljudtekniker, nu drar jag ut den!" (sladden asså) HAHAHAHAHAHAHA!!! Ja, ni fattar! Nej, bra jobbat världens bästa Calle! :)

Jaja, kvällen var rolig och nu väntar sömn!
LÅÅÅÅÅNG SÖMN förresten för jag börjar klockan 13:00 i morgon, jippi!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0