Julblogg

Okej, jag är galen, jag har gjort det.
Jag kunde inte hålla mig längre!
Jag har skapat en julblogg faktiskt! Ni hittar den här. Asså, jag hade glömt hur jobbigt det är i början när man startar en blogg, man skriver och skriver för att man har så lite inlägg och designen tar tid och sen är det en massa annat, nej, det tar lite tid faktiskt. Sen är det svårt att komma igång med julbloggen på riktigt nu eftersom man inte har tagit fram några julsaker eller så än, men vänta ni! Om tre veckor är jag på intågande och då kan jag lova att jag ska skriva som en tok!

Jag ska ju faktiskt till Ullared näsat vecka, underbart!
Då ska jag julhandla in en massa saker som en tok, jag har en hel lista! En lååååång lista för att vara mer exakt!

Nej kolla in min vackra blogg nu, Jul i Tomteverkstan, och ja, jag vet att designen inte är så vacker, men skit samma! Det är julstämning och glädje vi ska skapa, inte priset för bloggens finaste design ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0