Inflyttningsfest hos Simon Paj

Last night was a perfect night!

Jag och min kära pojkvän satte oss på tåget klockan 15:34 för att åka mot Värmlands gudanäste Arvika för att fira och festa med Simon som hade inflyttningsfest i sin lägenhet. Han hade en soffa på 80.000 kronor!!!!!

Kvällen var så jävla rolig!
Vi började med att dricka lite välkomstbål som Simon hade gjort och om den var stark! Ja herre gud ja! Var inte så pepp på den bålen vid första klunken ska ni veta, men sen när man hade druckit några öl så smakade den bättre! ;) Simon hade faktiskt (dagen till ära) gjort en smörgåstårta alldeles alldeles själv! Jag blir så brydd på Simon för när man tänker på han så tänker man: Bil, Volvo, Halo, och rolig värmlänning, men sen ska ni veta att Simon faktiskt är jätteduktig på att måla (!) och han är duktig på en massa kreatva ämnen och han slutar aldrig förvåna mig, nej det ska ni veta.

Efter att vi druckit en massa så stack vi iväg ner på stan för att köra Moonlight bowling, god I love it! Det är så jävla roligt att bowla och det är fan så mycket roligare när det är moonlight, massa neonljus överallt, blinkande lampor, you name it! Själv fick jag en uppenbarelse under bowlingen:

- Bowla ALDRIG med alkohol i kroppen!

Det första som hände var att jag skulle gå och välja klot, ja när jag får tag i ett som ser ganska okej ut så ska jag ta tag i det och gå iväg till vår bana, tror ni inte på fan att jag tappar det då? Jojomen! Och då hade vi inte ens börjat och ja tänkte hur fan ska det här gå ikväll?! Men redan på slag två så gjorde jag min första STRIKE och jag var den första av alla oss som gjorde det så jag hyllades som den stjärna jag är! (drömma får man äväl ändå göra lite va..?) Det var grymt kul! Men senare under kvällen vettu fan vad som hände för jag spelade sämre och sämre och käglorna såg ut att vara 72 stycken istället för tio, ja som sagt, bowla aldrig med alkohol i kroppen.

Som om inte det vore nog så tävlade jag och Jonas mot varandra om vem som spelade bästa serien. HA HA HA! Jag låg i underläge hela serien men när vi hade slagit alla våra slag så kunde vi konstatera att vi båda hade hamnat på samma poäng! Just de! Sen skulle vi börja på serie två men då rann tiden iväg så vi hann inte spela färdigt och tror ni inte att han lyckades slå mig med en ynka liten fjuttig poäng? Jojomen! Och det där var han mycket stolt över resten av kvällen och det fick jag höra, om och om igen!

Kvällen var galet rolig, nej den var bättre förresten, den var gryyyym!
Arvikafolket får ta och komma hit näsat lördag, då fyller jag år! :D




Simon (min värmlänning)
Men haaaaj!



Den berömde Jonas som gjorde ett gott försök till att se ut som en tjej på fotot!



Älskling försöker koncentrera sig till max för att inte förlora i Halo, ja.. sen hade han väl fått en hel del i sig också ;)



Sen fick han för sig att vi skulle tävla i vem som hade längst tunga, ja, min är inte så liten som på bilden, men tror ni inte på fan att Jonas var tvungen att vara överlägsen här också?!
Typiskt killar att dominera ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0